Regulamin
Regulamin sklepu
1. Firma Militarjach Grzegorz Jach, z siedzibą w Maszewie przy ul. 1 Maja 39, NIP: 856-138-53-49. Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Goleniowie. Nr Konta do wpłaty: 32 1140 2004 0000 3002 7616 6159, MBANK ODDZIAŁ W Stargardzie Szczecińskim. Nabywcą w sklepie internetowym może być osoba prawna lub fizyczna.
2. Realizacja sprzedaży w sklepie internetowym odbywa się według poniższego regulaminu oraz według europejskiego kodeksu postepowania w handlu elektronicznym (EKPWE).
3. Ceny produktów wyrażone są w polskich złotych, są to ceny brutto, nie zawierają one kosztów transportu.
4. Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30, w terminie od 1 do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
5. Obszarem działania sklepu internetowego objęta jest cała Polska i Europa, zamówienia z naszego sklepu dostarcza firma DPD/UPS.
Składanie zamówień i realizacja
6. Klient kompletuje zamówienie wybierając z katalogu znajdującego się na stronie sklepu internetowego produktów oferowanych do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodać do koszyka” pod zdjęciem artykułu a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.
7. Klient może opisać dodatkowo w „uwagach” swoje zamówienie. W takim przypadku sklep Militarjach.pl dołoży wszelkich starań, aby uwzględnić wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi po dostarczeniu produktów na adres wskazany przez Klienta z chwilą akceptacji Klienta.
8. Militarjach.pl - nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności pomiędzy informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.
9. Klient rejestrując się w sklepie akceptuje poniższy regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedawcę, danych niezbędnych do celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji usługobiorców z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez sprzedawcę. Klient ma prawo w każdym momencie na wgląd i poprawę swoich danych osobowych lub zgłosić do obsługi Militarjach.pl żądanie o zaprzestania przetwarzania jego danych .
10. Klientów korzystających z usług sklepu Militarjach.pl obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze nie będą realizowane.
11. Realizacja zamówień w sklepie internetowym jest trzy etapowa) pierwszy etap następuje poprzez automatyczne poinformowanie klienta na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia. W przypadku płatności przelewem na konto klient otrzymuje numer rachunku bankowego, na który powinien wpłacić określoną kwotę pieniężną a w przypadku formy za pobraniem stosowną informację. W drugim etapie klient otrzymuje informację o skompletowaniu/stanie zamówienia. Trzeci etap – to e-mail informujący o wysłaniu zamówienia.
12. Klient ma prawo anulować zamówienie.
13. Koszt dostawy podany jest w cenniku usług i zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.
14. Do dostarczonego zamówienia zawsze dołączany jest dokument sprzedaży-paragon lub faktura. W sytuacji, gdy żądanym przez Klienta dokumentem sprzedaży jest faktura, kurier dostarczy oryginał faktury.
15. Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez sklep i decyduje o chwili zawarcia umowy. Od momentu zawarcia umowy informacja o jej istotnych elementach, tj. o asortymencie i cenie wiąże oferenta. Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z zakupu danego artykułu.
16. W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku lub uszkodzenia któregoś z zamówionych produktów pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru, który zostanie wysłany po akceptacji klienta.
17. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę.